:)

Hejhej guys. är hemma från skolan och det. sluta rätt så sennt idag, hade hemspråk till kl 16.50
så nu har jag gjort Engelska läxan och nu tittar man på tväää (Y) mamma är hos mormor så är
nästan hemma ensam , katten juh. Varit hos min ögonläkare idag, hon sa typ att det är bra med
mina ögon men nu måste jag ha på mej mina glasögon så mycket jag kan, dvs att i skolan och det.
Ska också fixa en tid hos min vanlialäkare för att kolla om jag har migrän eller någpt liknande för
att ni vet mina ögon och huvudbärkar jag brukar få, sen mår jag illa and that's the shit.

HALLÅÅÅ, vaaad vill ni att jag ska skriva om? ni kanske inte tycker att det är så kul medd att bara
läsa om mitt babbel om vardagen och det. kommentera gärna om vad du vill se mer utav i min blogg!

Ha d.♥

Melle

gör lite skämt videor och sådant...

2010-12-08 10:21:21 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: