Don't worry...Anna's here!

Hej! x3 elina ska typ till skövde så jag bloggar lite här! okeej.
Ska vi se,hmmm... vad brukar elina skriva? typ TJATJA BLOGGEEEEN! ASSÅ IDAG JAG BAH: BELLA! BELLA??? VILL DU GÅ TILL FRISÖÖÖREN??? SKA VI TYP DET??? SEN BELLA BAH: NEEE JAG SKA PÅ DEJT MED TOOOOOM?? O SEN JA BAH: MEN NEEEEJE!! KAN JAG TYP GÅ MEEED? O SEN BELLA BAH: JOOOOO MEN ASSÅ OKEEEJ OSEN JA BAH: MEN ÅÅÅÅ FAN VA FUUUL JAG SEER UUUUUT??? JAG HINNER INTE BYTA OOOM?? O BELLA BAH: MEN DU E JU SUPERMODELL!!! o bla bla bla... men who knows? kanske hon e helt normal? X3
så!
jag sitter o målar ett lejon! hööööö det blir faktist fiiiint! heehee jag kom på presis att jag kan ladda upp bilder som jag har målat fast på min blogg! xD hehe anna goes smart! men a ni kan kolla in min blööööögg på tittaenfagel.blogg.se
jaahaarå. jag lyssnar på nrj! thumbz up for NRJ!!!
okejee, ska nog gå rå ha rå bra!!

HHAHAHAHAHHAAHAH

AWESOME ANNA HAHAHAHA ;:d

2010-12-11 18:23:18 l http://cobrastil.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: