ät gul snö det kan vara öl ;)

nää men hallååjs. imorgon ärre nyårsafton :D längtar, det blir inget med louisa på nyår :/ först ska vi vara hemma hos mormor sen åker vi t min gudfar, och dom har en liten beebis fett söt! lite senare ska ja och mamma åka in till stan igen för att köpa lite presenter (eftersom vi ryssar ger presenter på nyår) och kanske lite nytt t mitt rum. har jag berättat att mitt rum ska typ bli indisk style? vi har redan köpt gardiner, behövs bara lyktor , ljusstakar, matta, överkast & ny spegel. målade mina naglar igår med den nya nagellacken ja köpte på stan med hannhiis, det blev rätt så fint faktist fast den färgen passar mer till sommar'n. blog 2 u later, see ya ;)

Michelle Cccc

iiiiiih vinter är också min favorit årstiiid <3


2011-01-02 23:30:34 l

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: