A sick little girl

Morning. Är hemma idag som jag sa igår, låter som en traktor och äter halstabletter 24/7 :)
Jätte bra timning, för ni vet min tränare sa att om vi vill vara med på matchen som kommer
nu på söndag måste vi vara med på båda träningarna och jag tror inte att det är ngn ide och
fig att vara med och sen ha halsinflamation,feber och dö. neh så får nnog avstå från att spela.
sad face ;( vet ni vad? min katt är helt från vettet -.- hon tar satts från hallen springer hoppar
på en utav våra högtlare som är nästan lika långa som mej sen hoppar hon nästan på tvän och
sen flyger hon mot soffan och hoppar på våra gardiner, mamma svimmar snart... Bella ringde
mej halv 9 imorse när jag låg och sov , haha ja igga sen skrev ja t henne att jag sov och att jag
inte har ngn bra röst för samtal. Mamma har åkt iväg t stan för att köpa presenter t kostja(låtsas
pappa) som fyller år om 2 dagar sen har hon lovat att köpa hem sushi, 4 lax 2 maki 2 inside-out.
fäättt goott. ska sätta på någon film och göra te med honung, bloggar mer senare,


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: