- today -

hellooo. Tor jag är sjuk, har ont i halsen , mamma mia -.-
Hade tänkt att sova över hos anna idag men tror inte det
blir ngt. det är en rikitig kaoz me mej idag haha sitter fof
i pyjamas och slappar framför tvään. Fick en fråga i ett
inlägg där en tjej undrade hur jag gjorde dom fallande
hjärtorna, jag gick in på www.designadinblogg.se och
sen blogg esse och därefter tryckte jag på widgets och
roligheter där kan man leta upp en flik eller hur ska man
kalla det där det står "fallande snö" om man trycker där
kommer man typ fram t en sida där man kan man välja
bland lite olika "fallande" saker. thahaha men ah typ så :)
förlåt men är jätte dålig på att förklara/beskriva.

blog 2 u later ♥


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: